FANDOM

Każdy gracz posiada alignment. Wszystkie oprócz "Neutral" dają nam nowe możliwości w grze.

Alignmenty Edytuj

Ludzie posiadający niektóre alignmenty mogą aggress'ować graczy posiadających inne alignmenty. W miastach danego alignmentu znajdują się obrońcy, którzy chronią miasto przed wrogami; mogą aggressować ludzi przeciwnego alignmentu.

Neutral Edytuj

Neutral to Alignment ulokowany w Amakna. Neutrale nie mogą aggressować innych graczy, lecz gdy inny gracz ich zaagressuje, co jest możliwe przez Bonta i Braki, otrzymują w walce pomoc w postaci rycerza Knight. Jednak aby Knight dołączył do zaagresowanego gracza z ali Neutral, terytorium na którym jest owy gracz, musi być Neutral.

Bontarian ("Anioły") Edytuj

Ulokowani w mieście o nazwie Bonta. Można ich rozpoznać po białych, anielskich skrzydłach przy nick'u gracza.

Każdy neutral może dołączyć do Bontarian (Quest of the Wings), przynosząc 10 twiggy swords do mistrza Amayiro [-33,-57].

Brakmarian ("Diabły") Edytuj

Ulokowani w mieście Brakmar. Można ich rozpoznać po czerwonych, diabelskich skrzydłach nad nick'iem gracza.

Każdy neutral może dołączyć do Brakmarian przynosząc 10 twiggy daggers do Oto Mustam [-23, 38].