FANDOM

Dofus jest taktyczną grą MMO zaprojektowaną przez Ankama Studios , Francuską firmę projektującą gry video. Chociaż gra pierwotnie była przeznaczona wyłącznie dla graczy z Francji, w obecnej chwili dostęp mają do niej gracze z całego świata. Oficjalna strona gry www.dofus.com.

Ta gra jest jednym z najlepszych mmorpgów 2d jak nie najlepszym. Świetna grafika, dźwięk też niczego sobie. I niezastąpiona walka turowa. Ci co mówią że to badziewie to tylko i wyłącznie dlatego że są ograniczeni umysłowo i potrafią tylko klikać na potworki. Do tej gry trzeba myśleć co niestety nie wszystkim się udaje. Śledzenie gospodarki i zdobywanie pieniędzy nie tylko tych które wypadają z moobów bardzo urozmaica gre. Mając do wyboru 12 różnych całkiem oddmiennych klas i 6 dróg rozwoju każdej z nich pozwala nam na przetestowanie własnych umiejętności i sprawdzenia nowego stylu. Lecz dopiero po 100+lvl zaczyna sie zabawa w PVP gdyż wcześniej nie mamy dostępnych wszystkich spelli. Dla F2P jest dostępny mały skrawek terenu gry lecz gdy wykupimy P2P możemy cieszyć się niezliczonymi mapami, potworami, questami i itemami. Dobicie 100lvl na f2p jest prawie niemożliwe. Lecz także PVP robimy questem na terenach P2P (Bonta, Brakma).