FANDOM

Twoja postać w świecie Dofusa, jest swojego rodzaju Twoim wcieleniem. Możesz zdecydować o bardzo wielu rzeczach, robiąc swoją wymarzoną postać.

Robimy postaćEdytuj

Klasa Edytuj

Do wyboru mamy aż 12 postaci! Jednak jako F2P, do wyboru mamy 11, nie licząc Pandawa, która jest tylko dla osób z Premium, a każda kolejna klasa charakteryzuje się zupełnie innymi spellami, wyglądem (i nie mówię tu o fakcie wybierania kolorów do postaci), a nieraz sposobem rozwoju.

PłećEdytuj

Tak, zgadza się, oprócz samej postaci, możemy wybrać także i płeć, co jest genialnym pomysłem. Każda klasa ma swoją żeńską i męską część. Jaką wybierzesz, pamiętaj, że nie ma to znaczenia w stosunku do samego grania. Istnieje jednak kolejna umilająca grę opcja jak: Małżeństwo. Jednak wyłącznie dla P2P. Można zawierać małżeństwa w stosunku do odmiennej płci. Nie ma czegoś takiego jak związek tej samej płci. Może to być fajna rzecz dla pary dobrych przyjaciół, bo opcja działa jak teleport do osoby z którą wstąpiliśmy w święty związek małżeński. Jednak co ciekawe, nie na wszystkich mapkach, jak np. na Wabbit Island.

Uwaga! Na początku rozgrywki wybierając klasę Ecaflip dostajemy mieczyk do wybranej płci. Np. wybraliśmy kobietę, dostajemy dla niej mieczyk; faceta dla niego też odpowiedni mieczyk.

Nazywanie postaciEdytuj

Niestety nie będziemy mogli używać polskich literek, ani żadnych innych specjalnych znaków czy symboli. Imię naszego bohatera, tudzież bohaterki, nie może też się powtarzać. O tym będziemy powiadamiani.

Uwaga! Po 1.18 update, nastąpiły pewne zmiany. Jeśli teraz ktoś będzie miał problemy z imieniem, będzie mógł skorzystać z generatora imion, a także zostały wprowadzone pewne zasady.

Zasady obowiązujące przy wyborze imieniaEdytuj

  • Imię musi zawierać przynajmniej 2 litery.
  • Maksymalnie do 20 liter.
  • Może zawierać tylko jeden "łącznik" czyli - .

(np. "Beach-ball-babe" jest nieakceptowane)

  • Nie może się zaczynać, ani kończyć "łącznikiem".

(np. "-dofus" lub "dofus-")

  • Musi się zaczynać od dużej litery.
  • Bez "łącznika", nie można wpisać imienia złożonego z dwóch dużych liter.

(np. ""Rainy-Days" jest akceptowane)

  • Nie da się wpisać w imieniu coś, co łączy już tradycyjną nazwę postaci, lub coś z nią "wymieszanego".

(np. "Enutrof-gold", lub "Drop-guy" jest nieakceptowane)

  • Może być tylko jedna samogłoska.

(np. ""ghkrtss" jest nieakceptowane)

  • Nie może być więcej niż 3 takich samych spółgłosek w jednym rzędzie.

(np. "Harkkken" lub "Mennnar" jest nieakceptowane, ale "Blitzkrieg" jest w porządku)

Atrybuty postaciEdytuj

To, na co powinniśmy zwrócić uwagę, po wyborze postaci i pilnować tego, to: